Prekių grąžinimas

  • Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti www.nosugar.lt el. parduotuvės komandą per 48 valandas.
  • Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti telefonu arba el. paštu.
  • Netinkamos kokybės prekę parsisiųsime savo lėšomis ir pakeisime ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus. Prekės likutis negali būti mažesnis nei 95%.
  • Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, el. paštu turi pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo nurodant: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą, kiekį bei grąžinimo priežastį.
  • Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo apmokėta už prekes.
  • Pinigai grąžinami per 5 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo.

 

Prašymą/skundą dėl mūsų el. parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt , tel. (8 5) 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje.