Mes naudojame slapukus, kad pagerintume jūsų patirtį. Norėdami laikytis naujos elektroninio privatumo direktyvos, turime paprašyti jūsų sutikimo nustatyti slapukus Sužinokite daugiau
Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti www.nosugar.lt el. parduotuvės komandą per 48 valandas.
Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti telefonu arba el. paštu.
Netinkamos kokybės prekę parsisiųsime savo lėšomis ir pakeisime ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus. Prekės likutis negali būti mažesnis nei 95%.
Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, el. paštu turi pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo nurodant: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą, kiekį bei grąžinimo priežastį.
Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo apmokėta už prekes.
Pinigai grąžinami per 5 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo.
Prašymą/skundą dėl mūsų el. parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt , tel. (8 5) 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje.